Bra dag !

Älskade dagen i dag först så åkte Emmie och jag hem till mig gjorde
inte så mycket där ! Men sen så åkte vi till ridningen , hållde på
att ramla av när jag hoppa 85 cm ! Haha , men kom i alla
fall upp till 90 cm , red Dante om någon undrar! Och efter typ kom
en tjej fram i vår grupp och ba :
Va högt du hoppa !
Jag  : aa
Tjejen: Vare inte läskigt ?
Jag : Ne ;)
haha , lite kul :) Men sen åkte jag hem och märkte att jag glömt hjälmen
på sorf , så pappa fick åka med mig tillbaks till sorf haha !
Sen blev det att snabbt hoppa i duchen. Och nu sitter jag och pluggar
lite och väntar på att mitt hår ska torka. (orkar inte hämta hårtorken!)
Det blev inga bilder eftersom att jag inte hade nån som kunde ta kort
medan vi red !
En bild på mig och Emmie !
1 kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: härligt! samma här :)

2010-12-15 @ 21:50:49
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: